the gift

                            

Första advent, noll julstämning här hemma. Men det var riktigt mysigt när jag gick på stan idag med mina påsar och tittade på julskyltningen i NKs fönster, och jag var faktiskt, för första gången (nånsin?) på väääldigt länge inne på NK och det är ju faktiskt väldigt fint där inne :)
Älskar när skymningen faller och julbelysningen är som mest effektfull och det är precis sådär lagom kallt om min chailatte kändes väldigt julig där jag gick.
Är hyffsat nöjd med dagens julklappsskörd, och eftersom jag är en sån sucker för färdiginslagna paket så har jag idag köpt 2 stycken som jag inte riktigt vet vem som ska få än :P

Precis som om dom låg under julgranen och väntade så låg dom där, uppstaplade på ett överdådigt julklappsbord och jag skojar inte när jag säger att jag vill köpa allihop.

Nu ska jag plugga tills det är dags för kvällsfika med mamsi som kommer hem från Tyskland och den årliga julmarknadstrippen.

     
Lisa & Ms Anka joinade i Köln inför julen '06, vi var på chokladfabrik och firade med äckliga drinkar

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0