deceit

I'm thinking of what I have
done and what to do
Didn't mean to expose you.
I guess I can't ignore it
I can't leave it I suppose,
There was a million ways to play
different but I chose

To pull the trigger
bring us to an end

12/8 - Ung08 och bio ^^
14/8 - Bröllopsförberedelser och fotbollsmatch
15/8 - Krog
16/8 - Bröllop
19/8 - Inventera i Vällingby 06.30-11.00
21/8 - Inventera i Skanstull 07.00-12.00
25/8 - ENGLAND!

Matchen idag vann vi faktiskt med 3-0 :) Och jag gjorde faktiskt första målet! Det var faktiskt en rätt snygg frispark om jag får säga det själv. Jag tror det vankas krog imorn och jag är så sjukt otaggad samtidigt som jag tänker att det kanske blir kul ändå. Splittrad verkar vara något av ett veckotema. Anyhowz, det mesta av min energi går åt till att tänka på hur nervös jag är. En dag i taget.

Maybe I am just as bad
as this has made me feel
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0