disorder

HIELP lixx!
Jag är så dålig på att packa så det finns inte! Och det där med att börja i god tid så man slipper panikpacka var tydligen inte riktigt min grej ;) Plus att jag är så dålig på att tänka logiskt.. och praktiskt och ja.. vad har man med sig egentligen?
Jag har i princip med mig 3/4 av min garderob, så det börjar bli lite trångt nu.
Sen den där känslan som jag haft inom mig rätt länge, den börjar komma fram nu. Känslan av att jag inte vet nånting, att jag inte har koll. GAH, nervöst helt enkelt!
Och alla tekniska grejer som adapter och olika laddare hit och dit. Och tänk om det blir massa krångel med tåget.
Nej usch, det är tur att man inte gör sånt här ofta!

Skolan börjar på tisdag och som jag har fattat det kommer jag läsa (plugga? ha?) Creative English, British Culture och Britain Today. Sen blir det ju lite Work Experience som kommer va typ som PRAO, men jag ber till gud att det inte blir förns om många veckor! Plötsligt känner jag mig inte alls förberedd på det här, och alla säger hur roligt det kommer bli, och det vet jag också, men det är inte direkt dom tankarna som cirkulerar i huvudet just nu :P
Det här kommer bli en väldigt lång natt, samtidigt som den kommer bli väldigt kort. Halv 5 lämnar vi kära gamla Spireabågen.

Det som känns mest är att jag inte har nån tanke som gör mig lugn, trygg och säker.
Undrar om man träffar nån blivande skolkamrat på Arlanda?
// L goes to Brighton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0