poddle of mudd

(ja, jag försökte vara fiffig med rubriken)

Det regnar. Igen. Så vad gör man?
I mitt fall är saken ganska enkel, jag har nämligen en massa saker jag borde göra! Vad jag däremot ser som livsnödvändigt är att jag måste fixa mitt iTunesbibliotek. Nån gång förra veckan beslöt sig nämligen en iTunesuppdatering att gå helt åt helvete, så där sitter jag med ett icke-fungerande iTunes. Idag tog jag steget och synkroniserade om min poddis med ett helt tomt bibliotek! Det gamla går inte ens att få upp för.. det finns inte ens på min dator längre :/
Jag har alltså gett mig en sysselsättning för många timmar, kanske dagar (!) framöver..

Imorn är det Go08! men det lär väl regna som vanligt :( Men jag ska ut och göra nånting iaf! Det skulle vara kul om alla som var med i vattenkriget imorn liksom joined forces och gick till gemensam attack mot alla som ockuperat det avspärrade Stureplan :D


me no likie
Poddis innehåller hitills 174 spår, det går segt det här ;D Jag var ute och gick en hel timme idag också, och inte bara en slöpromenix, utan en riktigt power-walk ;) Kände hur svetten rann längs ryggen, det ni! Nog rätt behövligt med tanke på att vi har match om en vecka.
Skaffade mig även en liten mini-intervju imorn för ett inveteringsjobb på Åhlens 19 & 21 augusti ^^
Så imorn blir en tidig dag med 08-kringlor, en jobbintervju och sen hoppas jag kunna chilla hos Adde tills det är Johnossi och fyrverkerier på kvällen! ^^
//L

Kommentarer
Postat av: Zoftis

Go08 var en besvikelse. De flyttade vattenkriget så vi såg endast några förvirrade vattenmänniskor som inte hade en ända aning om vart de skulle.

Sen var det inte mycket mer. :P



Det ända roliga var att jag kallde det 080808 istället för Go08 hela dagen.

Vilken tungvrickare.

2008-08-11 @ 13:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0