Pretty cookie

Antligen finns det tid att skriva lite har! Man har hunnit med ratt mycket har anda pa sa kort tid, har ju varit har en vecka imorn. I borjan handlade det ju mest om (och det gor det ju lite fortfarande..) att lara kanna familjen och omgivningarna sa i borjan av veckan akte vi pa lite olika sightseeing saker med skolans lilla minibuss ^^ Tva av kvallarna har aven spenderats i the Pavilion dar vi kollat pa film och hade en volleybollturnering med tysk-turkiska studenter.. :P
Vi har aven hunnit med att besoka Winston Churchills hus och det var jaaaaaattefint och hade nog den vackraste och mest fridfulla tradgard jag nansin satt! Dar skulle jag latt kunna tanka mig att bo ^^

Vi har utforskat Brightons nattliv bade i fredags och lordags! Fredagen var nog roligast om jag far saga det sjalv, haha! De stallen jag kommer ihag bast var Easy bar som var asnajs, typ ett nersoftat harry b james med roda monstrade tapeter och lite rock/indie/chill musik och ganska billig ol. Sen var ju bogklubben helt klart en hojdare!

I skolan ar det ratt normala skoldagar faktiskt. Jag tror vi laser 3-4 amnen just nu och nagra ar lite mer projektinriktade an andra. Dom har redan borjat attackera oss med laxor! Pa rasterna ar jag sa fokuserad pa att maila med mamma och lasa alla andras bloggar och bilddagbocker att jag helt glomt bor min egen :P

Igar var det typ 30 grader och sol har men imorse askade det som fan och nu har det regnat konstant sen dess.
Jag har nytt simkort med engelskt nummer men jag har inte lart mig det an..
Nu sitter familjens 8 veckor gamla kattunge Pepsi och mjauar skiten ur sig sa jag ska nog ga och klappa honom lite ^^

// L


Kommentarer
Postat av: miks

Hahah jag tänkte döpa Findus till Pepsi förut

2008-08-31 @ 20:22:41
Postat av: Evyyy

ååh! vad skönt att höra av dig lite, mera uppdatering bara ;) PUSS!



(du är nu tillagd på listan på min blogg, hur kunde jag vara så tanklös så jag glömde bort Lizzo)

2008-09-02 @ 17:37:50
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0