selling the drama

Man får ofta frågor som "vilket är ditt favoritband?" och liknande och skulle man jämföra en människas svar sett över en livstid skulle det nog variera väldigt mycket. Däremot har man ju ofta band som följer med en genom åren men är av olika stor betydelse under olika perioder av ens liv.
Mitt sånt band är Live. Nej, inte ett band som spelar live utan bandet Live. (www.friendsoflive.com)
Deras best-of-skiva Awake skulle lätt platsa på min 10 i top lista över skivor jag ska ta med mig genom livet ^^
Anyhowz, det är just skivan i fråga som gör mig ledsen. För x antal år sen råkade den ut för något, jag tror den blev både vattenskadad och repad och satt i en cd-spelare som tappades i golvet. Mer än hälften av låtarna på skivan är helt hackiga och går inte att lyssna på och dom som väl klarade sig bra nog för att hamna i poddis har nu, när jag ska lägga in dom för andra gången, gett upp totalt. :(
Vad jag försöker säga är, lyssna på Live! :D

Såg just på CDON att den iof bara kostar 59 spänn. Hm.. köpa eller inte köpa :/
Det är frågan.
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0