sin with a grin

Haha, jag hade nån störd dröm inatt! Allt började med att jag var husvakt åt Carrie (SatC), eller jag ingick verkligen i deras kompisgäng men.. jag åt alltid lunch ensam eller nåt i den stilen ;D
 Sen så fanns mitt rum inne i Carries lägenhet och helt plötsligt kommer Kimpa, Sandro & Fredrik in med massa pizza och öl. Fredrik går fram till min garderob och öppnar och ut rullar liksom världens största DJ-bås! (typ ett sånt som finns i Sims ^^) Han ställer sig där och är helt duktig medans Sandro sätter sig med mig och snackar helt seriöst om Bruce Springsteen, typ om hans barn, vilka konserter vi hade varit samtidigt på och när han skulle komma hit igen.. Så kommer Kimpa och säger nåt i stil med "meh kan'nte vi spela in skiva me han då?" Då började Fredrik bli helt hyper i sitt DJ'ande så det började brinna i DJ-båset och brandkåren kom. Den väldigt snygge brandmannen säger att "det är lugnt" och "det händer hela tiden" så får vi alla åka med i brandbilen :D Sen efter det fick jag typ en länk till tessans blogg skickat i ett sms. Då hade människan skrivit typ 8 inlägg på en minut och alla var aaaaaslånga och ett handlade typ enbart om palmer.. Sen fick jag ett paniksms som var typ "har du läst?!?! :|" Jag ignorerade och skuttade glatt tillbaks till mina brandmän och väl utvalda delar ur Monoscream XD
Jag hade astrevligt! ^^

Anyhowz, elektikern har just varit här och nu ska jag typ till vällingby med misk!
Måste typ bara göra en matsäck först eller nåt att ha på tunnelbanan, jag äger 13.50 typ :D

Ps. Shinedown är inte lika bra längre XD 2 första låtarna = äg!  2 följande = ..lite lagom svänginga. resten.. äh!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0