sunday bloody sunday

Mwaha, krog i fredags och bröllop igår. Trevliga saker det där. Särskilt gårdagens nom, det var dreggel ^^
Nu har jag alltså i princip en svensk vecka kvar och mormor föreslog att jag skulle börja packa redan nu, fast det kanske är lika bra iof, så man slipper panikpacka..  :/

19/8 - Inventera i Vällingby 06.30 ~11.30
21/8 - Inventera i Skanstull 07.00 ~12.30 / match 18.00
22/8 - Kräftskiva på landet.
25/8 - ENGLAND!

Idag får jag väl typ fortsätta fixa och trixa med min poddis så den blir resduglig. Jag måste också aktivera mitt visa-kort,  köpa en ny mobil samt växla pengar. Jag känner mig bara så.. nervös och osäker på mig själv. Kan man inte bara skippa alla förberedelser och bara vara där?

Dessutom är det söndag idag, världens tråkigaste dag. Söndagar är nog t.o.m segare än julafton! Och i och med att det regnar och är fult och muppigt så har jag ingen motivation what so ever till att träna idag. Jag har faktiskt ingen motivation till nånting alls.. och inte finns det nåt bra på TV heller. Jag får väl typ.. städa rummet?
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0