the distance

Idag har varit lite av en fixardag. Var med ankan först i vällingby och sen inne i stan för att kolla efter mobiltelefoner. Sen växlade jag även pengar och ankzor köpte en skjorta. Väl hemma igen aktiverade jag mitt bankomatkort, fortsatte att tömma mitt rum och sen har jag varit ute och gått med mamsisarna.
Nu på kvällen gjorde vi även ett besök på Coop Forum (min nya absoluta favoritaffär, varför i hela helvete har ingen talat om att man kan köpa skor där?! :D) och jag har fått ett "jättefint" regnställ som jag dock är ganska nöjd med.

Nu gott folk ska jag gå och lägga mig. Imorn står väckarklockan på 04.50(!) och det lär bli smärtsamt.
(fyfan vad jag skulle dö av uttråkning av att läsa såna här meningslösa inlägg^^)
NATTI!
//L goes to sleep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0