the dolphin's cry

Dagarna flyter på men är väl inte sådär väldans händelserika. Helgen innehöll både Go08 med band & fyrverkerier, barnkalas, lite gin & tonic, simsspelande, filmtittande och en hel del sängliggande.
Idag är det förövrigt 2 veckor tills jag åker till England ^^
Fram tills dess är det lite olika saker som gäller;

12/8 - Ung08 och bio? ^^
14/8 - Bröllopsförberedelser och fotbollsmatch
16/8 - Bröllop
19/8 - Inventera i Vällingby 06.30-11.00
21/8 - Inventera i Skanstull 07.00-12.00
25/8 - ENGLAND!

Nånstans däremellan tror jag även det ska klämmas in en krogrunda och kräftskiva med familjen ^^
Och självklart lite packdagar XD

Idag har jag grovlatat mig fram tills jag fick nog av mig själv och skulle ut och power-walka/jogga! När jag varit ute i kanske 10 minuter öppnade sig himlen och jag tog skydd under en bro :P Fan va det regnat på senaste tiden, det räcker nu! Men det blev en entimmesrunda trots allt och efter det tog jag en härlig dusch! Nu är det väll middag och lite fixa&trixa med iTunes som gäller.
//L


världens sötaste skylt, eller vad säger du Evylyn? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0