the Tales of Beedle the Bard

mwihi, jag vet inte varför, men jag blir typ glad av att köpa julklappar.
har bara kusinerna och mormor kvar typ.
Har egentligen en regel att jag inte får köpa saker till mig själv förns jag köpt julklappar, men det går ju lite upp och ner med det ;D
Köpte typ "Best of Atreyu" för £8.81 (£9) :D
Här i england ägnar dom sig just nu åt VAT reduction, staten har sänkt typ alla priser förutom mat med cirkus 2 %
tack och bock säger vi fattiga studenter som tjänar flera pence!

Wannabe-Lucia var najs, skolan är helt julpyntad och det var ju första advent i söndags. Det är nu man bara vill hemhemhem! JUL <3
Det är lite roligt att höra allas jultraditioner typ, jag och Fanny mest sitter och nickar åt våran uppväxt i våra idylliska kärnfamiljer.
Känner vi ens människor som har som tradition att festa både 25e & 26e december?
Och.. jag kom nog inte för mitt liv minnas en gång då jag ens velat supa på midsommar?
Och seriöst, DUSCHMÖSSOR?!
Det är, som jag sagt så många gånger förr, det roligaste med att åka på sånt här. Man får det bekräftat att Stockholm är störst, bäst och vackrast ^^

Igår kväll/natt var jag och Ally inne och nattköade på Borders för att få vårat exemplar av the Tales of Beedle the Bard, J.K Rowlings senaste bok som nämns rätt genomgående i Deathly Hallows..
På plats fanns en übernörd med häxhatt, trollstav och hogwartstrunk & hennes kompis och typ jag & Ally.
Sen kom det även lite annat löst folk :P
Vi glodde på ett "rockboyband" som bestog av 85 % good looks, 100 % humor och ~ 60 % musikalisk begåvning ;D,
nommade lite chocolate cake tills vi satte oss på Starbucks och fördrev lite tid genom att sjunga "On the 12th day of wizard christmas".
Klockan slog midnatt och vi fick vår bok plus två extra böcker som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av.. :P

Idag ska det postas kort av olika slag och sen ska vi väl mest ladda inför sista partyhelgen.
TAKE CARE PPL!
och Grattis i förskott till lilla Nomster ;D
//L

Kommentarer
Postat av: Santa

Ge dem till Styggan, alla böcker funkar där.

2008-12-04 @ 19:56:49
Postat av: Nom

Tack <3

2008-12-04 @ 21:22:43
Postat av: Santa

MARMELAD!

2008-12-05 @ 07:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0