a thunderous sound

Haha, ja.. veckan blev ju nästan som Evylyn förutspått :P All action finns dock på bilddagboken!

Åh vad jag har skrattat, haft trevligt och varit glad! Det är verkligen sånt här man behöver!


And do you ever feel like you're alone?
And do you ever wish you'd be unknown?
I can say that I have..
I can say that I have..
And do you ever feel things here aren't right?
And do you ever feel the time slip by?
And I can say that I have..
And I can say that I have..

So hear this please
And watch as your heart speeds up endlessly
And look for the stars as the sun goes down
Each breath that you take has a thunderous sound
Everything, everything's magic

Spenderade lite tid hos Adde och han följde t.o.m med mig på min djurgårdspromenad! Vi stog ett tag och kollade på gubben som målar stockholmsbilder. Dom är så sjukt fina! Jag undrar om jag inte ska köpa en sån innan England ^^
Nu ska jag cykla lite och sen ska jag ut och sola, sen ska jag gå på bio XD
Ha det bra folk!
// L

Kommentarer
Postat av: Evylyn

BRUTALT bra vecka fan! :D nästa gång blir det en weekend i STHLM och allt vad det innebär ;D Pussis!

2008-08-05 @ 11:53:18
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0