live and kickin'

Jag har inte kunnat logga in pa Helgon pa en vecka typ och jag kanner mig fett off.
Nu langtar jag hem, pa riktigt.

Idag har vi solar hela dagen pa en beach i Santa Monica. Med sana dar sma roliga Baywatch torn, det kan t.o.m eventuellt vara har dom spelade in serien! ^^  *nynna pa lat*
I princip alla pengar ar uppshoppade :P Ingen surprise dar egentligen, det var vad jag kom hit for ;D
Men som sagt, borjar sakna i princip alla manniskor som inte ar min familj, vi har umgatts lite for tatt ett tag nu..

JAG VILL TILL HELSINGBORG *raknar dagar*
JAG VILL PA BIO!
JAG VILL HORA ARVIKASKVALLER
JAG VILL HEM ^^

Fast... forst ska vi pressa ut det sista ur USA!

..jag var forresten tvungen att fota min solBRANNA idag, HAHA. Det har kommer bli en smartsam natt...
// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0