"boston cucumber"

Okej, jag ar sjalv lite forvirrad vad det galler slaktbanden, men jag tror att vi befinner oss hos ..farmors kusin i Boston. Eller just nu bor vi pa hotell, men det ar dom vi leker med pa dagarna.

New York var stort, asvarmt och ett maste att aka tillbaks till. Vem joinar da? ^^
Vi har val sett det mesta man "ska se", och shoppat sadar lagom mycket, tillrackligt for att jag inte far plats i min resvaska! (jag hade iof den minsta fran borjan..)

Allt man far till frukost ar bagels. Jag tror vi ska shoppa lite i Boston imorn, kom hit igarkvall och idag har vi mest akt runt och kollat in stallen som har med vara slaktingar att gora..
Pa mandag aker vi till San Fransiscooooooooo ^^ Hoppas det ar soligt har, for har i Boston ar det bara massa "Thunderstorms" och i New York var det mest varmt och nastintill olidligt. Jag har brant mig pa nasan ^^

HAHA, fan vad det suger att inte kunna skriva prickar pa dom bokstaver som behover det. Nu ar klockan snart 10 har, ska se om det gar nan film pa TV eller nat.
Jag saknar Adde nastan lite, men bara lite. ;P
//L

Kommentarer
Postat av: Zof

...SAN FRANSISCO! Du ska dit?! Mina drömmars stad, med alla komedi klubbar och....Haha!

Om du skulle se...jag menar bara OM du skulle se Greg Proops, autograf plz? SF är hans hemstad. ^^



Jag visste inte att du var släkt med folk där. Men det är så ni bor gissar jag?

SF! SF!

2008-06-29 @ 12:09:52
Postat av: miks

hahahaha "bara lite"

jag vill till NY med dig!

2008-06-29 @ 17:20:01
Postat av: Micha

NEW YORK I LOVE YOU!!!



Eh.. jag saknar NY. Jag är avundsjuk. Och BAGELS! AAAAH! Har du haft nyköpta, nygjorda doughnuts än? Eller bagels som precis kommit från affären... AAAAAH JAG ÄR AVUNDSJUUUUUK!!



...och på tal om ingenting, har du haft en riktig amerikansk pizza när du var i New York? Seriöst. Det finns inget coolare. Pizzan var väl typ, lika stor som ett köksbord. XD

2008-06-29 @ 22:56:56
Postat av: Sabz

Du vet att jag vill till New York! ;D



2008-06-30 @ 23:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0