breathe

Okej, eftersom min kära lillaegogoes.blogg.se inte ville vara med och leka längre så kan man väl se det här som ett nytt försök. And speaking of which så har jag ju ett helt nytt liv framför mig, så egentligen passar det ju ganska bra.

Idag, 9/6, är alltså första dagen på en sommar som inte får kallas sommarlov. Personligen tycker jag att man kan kalla det vad man vill, det är och förblir sommarlov för mig, allt man behöver är lite Pippi-logik. "Jag har lov och det är sommar, alltså är det sommarlov". Att jag är ledig är ju dock inget som märks direkt, den här veckan är ju nästan mer händelserik än då man faktiskt gick i skolan.

Idag har jag & miks gjort vår plikt till samhället och varit och lämnat blod. Ge blod, ge liv. Det är inte svårare än så. Jag blir seriöst lite småsur på dom som inte ens orkar sätta sig in i ämnet. När vi berättade för några av våra vänner att vi skulle ge blod var den första frågan jag fick "varför?" Det är en sån liten och enkel sak att jag undrar om man ens har rätt att vara stolt, men jofan, det tycker jag att vi ska vara, för just vi just idag kan ha räddat någons liv. Och allt som krävdes av oss var att dricka juice och äta muffins.

Näe, så fort mamsi kommer hem ska vi fylla i lite Englandpapper och sen ska jag nog lägga mig tidigt, har ju tandläkartid kl 10.00 imorn!
// Lilla Ego goes back on track


Kommentarer
Postat av: Sabz

Duktiga som lämnar blod^^



Om typ 2 år eller nått så är det min tur^^

2008-06-09 @ 21:07:02
Postat av: Anni

Men har du flyttat över din blogg då,

till www.publishme.se?

Man måste typ det om jag fattat rätt iallafall

2008-06-10 @ 14:17:59
URL: http://anneliiil.blogg.se/
Postat av: Anni

Om jag fattat rätt ska man ha flyttat över sin blogg. har du gjort det?

För då ska sidan vara publishme.se och inte blogg.se

2008-06-10 @ 14:19:59
URL: http://anneliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0