call to arms

Studenter är vi allihopa! ^^ Igår (onsdag!) sparkades de sista små vilsna själarna ut från respektive skolor och vi hade det lite knepigt med att hinna till allttihop, men det löste ju sig bra. Efter en flakfärd då man fick mer öl på sig än i sig var jag & miks helt enkelt tvugna att pissa ungefär 100 meter från hässelby gårds centrum! Sen kutade vi hem, duschade på 5 min och begav oss sedan till studentgrannarna och attackerade nommet! ^^ Folk borde ta studenten oftare, på en vecka har jag liksom nommat mer god mat än vad jag gjort under min livstid!

Idag har varit en dag med alla mina kära vänner, i jakan hittade jag vad jag tror kommer bli min nya hårfärg, men jag har ju såklart redan glömt vilken det var :P Sen hade jag match på kvällen vilket var både frustrerande & roligt, vi ledde med 1-0 i halvlek men torskade sen med 2-1. Var helt utmattad verkligen. Vet inte om det har med blodgivningen att göra eller om jag typ håller på att bli sjuk? Hoppas på det första iaf, tänker fan inte va sjuk i NEW YORK! ^^
Idag var kool and the gang hemma hos Tessish och vi glodde på fotboll och sen på studentrelaterade saker hon filmat med sin kamera, och ja, malte är med överallt ^^
Kanske inte kvällar man minns föralltid, men defenitivt kvällar man behöver! Det går liksom inte att göra annat än skratta, särksilt eftersom vissa i sällskapet har en tendens att skratta högt... och länge.. och åt allt! XD
Imorn blir ju dock antagligen sista gången jag träffar Tessish på lite över ett år! :O *ledsen i ögat* Men jag har en känsla av att det kommer gå rätt fort ändå, det krävs ju avstånd för att kunna komma närmare igen, right ^^
Det är i stunder som denna jag tänker på hur glad jag är att jag känner världens underbaraste person.
Lilla misk åker imorn också! men henne får jag ju iaf träffa om en månad ;) Då är det mest att du blockat om både forna öststater (?) och suparfestivaler!!

Nu ska jag läsa Lapidus och sova!
// L goes aldrig fucka upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0