come what may

Alltså ja, vad säger man. Min favoritfilm gick på tv idag, så när jag mötte upp ankan vid 12 idag så la jag fram ett förslag jag tänkt på sen igår kväll ^^ Jag, anka + Sabina + Kladdkaka + Moulin Rouge! Sagt och gjort, det är så vi spenderat kvällen ;D Eftersom jag är lite lat och "bekväm" av mig tyckte jag vi skulle testa microkladdkaka som mamma tydligen gjort "en massa gånger" ..men tydligen inte med den formen vi använde. Såg ut som såna där svampmoln efter atombomber.. höll på att svämma över därinne i micron. Men men, jag älskar choklad i alla former och tänker inte dissa en kladdkaka bara för att jag varit med i skapandeprocessen!



Filmen är ju som vanligt väldigt <3 och nu vill jag ha soundracket mer än vanligt. Hade ju skivan förut men den är försvunnen :'( ..undrar om man skulle kunna få adde att.. (a)
Jag önskar jag hade fått se Moulin Rouge på bio. Parrallellt med vår cancanklubb vi ska öppna vill jag fan ha en bio som visar "gamla klassiker" och filmer som är minst 10 år gamla. Det ska kosta typ 40 spänn per biljett, kanske till och med pensionärsrabatt så dom kan få uppleva lite nostalig. Kanske återuppleva sin första date.. 50 år senare ^^
Fast ja, man kommer väl ihåg hur bra det gick för Astoria att försöka konkurrera med SF..

Jaja, får väl försöka gråta mig till sömns med världens bästa soundtrack på repeat i mitt huvud
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0