I-empire

All I have, and all I need.
Jag tänker inte förneka att det känns tomt, däremot kan jag inte påstå att jag saknar det. I grund och botten hatar jag att känna allt annat än lättnad. Lycka är för kortvarigt, längtan är för långsamt, hopp är för otillförlitligt, saknad är för smärtsamt, ilska är för energikrävande och tomhet är så ...tomt.
Lättnad däremot, tänk er känslan av att andas ut, för att sedan andas in igen. Inga djupa andetag, inga desperata försök till att hålla andan. Jag andas nu, in och ut, en dag i taget. Som det ska vara.

Helgen har spenderats hos Adde, mestadels i sängen. Kom dit fredag kväll helt utmattad efter en heldag på stan med Tessish & Ankan. Nommade på Tacobar, haha, det finns fan inget som definierar Tessan mer än "nacho de-luxe med kyckling  u t a n  gräddfil (det är seriöst det värsta jag vet)"  <3
Sen var det x antal timmar av bikiniletande och sen ett snabbt goodbye, jag vill inte tvingas sakna dig än.
Kan förövrigt sammanfatta min helg på Söder med god mat, säng, Dexter, tv-spel (för hans del), sova (för hans del XD), läsa Aldrig fucka upp, fotboll, Ben & Jerrys (två smaker!! ^^) och lite mer sängliggande. Tvingade även honom att ladda ner slutet av säsong 4 till Greys eftersom jag hatar när 5an ska hålla på att bryta säsonger sådär. Tyvärr förstår han ju inte riktigt charmen med det hela ;D

Sen så fick jag mens! :D Är rätt konstigt hur man kan bli glad över nåt så oönskat, men det betyder att jag har 3 ½ mensfria veckor i USA!! ^^ Kan alltså ägna my full attention på shopping och turista i giganternas land.
Ska bara försöka vara lite seriös med järnpillerna nu, antar att det plötsligt blev dubbelt så viktigt :P
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0