lifeline

Haha, ibland undrar jag om jag inte ska starta en till blogg ändå, jag menar "Lisas Hathörna" klingar så fint i öronen och det finns ju ständigt material. Fast jag kanske får nöja mig med att ha det som kategori?
Så hatisk ska jag inte vara nu, tänkte bara muttra lite över att msn inte funkar :(
Men men, det är väl läggdags ändå? Pappa tjatar hela tiden om att man inte ska "vända på dygnet bara för att det är lov", något som jag har lite problem med ;D
Imorn ska jag iaf följa med anka när hon ger blod, förhoppningsvis får vi med hawksi också, vi kan telefonterra honom på tunnelbanan ^^

För dom som missat det har jag klippt mig. Mamma säger att jag ser ut som en snäll skolflicka, det ska det bli ändring på! Var inne på en hemsida tidigare idag, sån där frisörsak som man kan va hårmodell för. Inte för att jag tror att dom skulle vilja ha mitt hår, fast samtidigt skulle det ju vara kul att få gratis stylat & klippt hår lite då och då. Och jag skulle ju inte direkt säga nej till färgning och sånt. Men men, får väl bli nåt att ägna sig åt i vintermörkret nästa år.

Nu ska jag hoppa i säng och läsa Lapidus, världens bästa svensk ;D Börjar ju närma mig upplösningen nu, riktigt spännande! Sägs ju att filmatiseringen av Snabba cash kommer ut sent 2008 eller början av 2009, där snackar vi en film min familj och jag inte kommer vänta länge med att se!
//L

Kommentarer
Postat av: Zof



Jodå det gör det. Men snälla, gör det som ett vecko inslag i bloggen!

2008-06-17 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0