shape of pain

Aj min rygg! Har mest gått och slappat hela dagen och dragit mig för att gå ut och klippa gräset. Men ju längre jag väntade desto fler mörka moln poppade upp på himlen och vinden la sig ju inte direkt. Fuck this tänkte jag och tog på mig myströja, vantar och mössa ^^ Jag hann väl vara ute i 5 minuter innan små droppar börjar falla från skyn. Som tur va blev det ju inget tungt skyfall direkt, så jag fortsatte.
1 ½ timme senare var jag klar och genomsvettig. Alla ytterplagg var kastade för länge sen XD
Har nyss diskat och ska hoppa in i duschen! Sen ska jag vila lite innan middagen och sen ska jag till Adde ^^

Dagens fundering; Hur många döda sniglar ryms egentligen i en gräsklippare ...?

Har förövrigt avslutat min sommarlovsläsning, dvs Blondinbellas blogg från "pärm till pärm". Männskan är ju ett geni! Längtar tills jag kommer hem från USA, då har jag 3 ½ veckas BB-läsning att ta igen ^^
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0