streets of philadelphia

Woho, imorn åker vi! :D Fast egentligen längtar jag inte alls tills imorn, palla resdagar! Massa väntan på flygplatser och det fuckar upp min dygnsrytm. Så ge mig tisdag istället ^^ All Sex and the city-hysteri till ära bor vi fan mitt i..på.. Manhattan! So that's where you'll find me, med utprintade shoppingguider från Aftonbladet i högsta hugg!

Felix var så söt när han låg överst i min resväska, antingen ville han hemskt gärna följa med, eller så villa han inte att jag skulle åka. Mamma kom in och levererade skämtet "kan en katt verkligen bli packad" och jag svarade med "it's time to let the cat out of the bag". Det är humor på hög nivå i vår familj.

Ankan ville att jag skulle skriva ett helt inlägg om henne, sånt orkar vi inte med, men jag kan tala om att hon var väldigt underhållande tidigare idag när hon sa "jag har gått och blivit med sjukdom" HAHA! Då skrattade jag både högt och länge framför min dataskärm ^^ Det var förövrigt dagens action, har inte gjort så mkt mer än att packa, äta och glo på fotboll. EM börjar bli segt. 3 matcher i rad som gått till förlängning, varav 2 gått till straffar. Om det inte blir Turkiet - Ryssland i final ska jag personligen starta tredje världskriget!

Men men, folk får väl ha det så bra här hemma.
Klappa khass, ät ordentligt, max 3 pers i sextältet, ta hand om Malte & slå först, fråga sen.
Grattis David & Anka (och emelies marsvin?), Välkommen hem Tessan & Miks
HEJ BRUCE'S HEMLAND, HERE I COME!
//Lilla Ego goes to the USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0