city of fear

jag och min tandkräm har nu hamnat i ett jobbigt läge, den är nästan slut ;D
Och eftersom jag ändå tänker kasta massa skit innan jag åker hem så vill jag inte köpa en ny.
(även om tesco-tandkrämen typ kostade 48 pence..)

Igår typ började packa i mitt huvud och kom fram till att följande saker inte får följa med hem;
- handduken
- inget krämigt.. (schampo, balsam, tandkräm, tvål)
- mitt sainsbury hårspray
- inga strumpor som har minsta antydan till hål

ah, var väl typ det.. måste ju ha plats för alla mina skor ;D Och julklappar!
Kommer svettas ihjäl på planet, lär ju vara tvungen att ha på mig 4 lager kläder för att slippa övervikt.
Idag pratade vi om att kirra minibuss till Heathrow, eftersom vi är 6 pers som ska dit.
Det är idag exakt 2 veckor tills kursen är slut :O

Näe, nu ska jag ner och baka lussebullar, för imorn firar vi Lucia här på skolan!
SYNS SNART! <3
//L

Kommentarer
Postat av: Kära mamma

Låter som kloka beslut. Men lite tandkräm för 48 p tycker jag du ska investera i. Kan du inte dela med någon?

2008-11-28 @ 14:46:58
Postat av: miks

"jag och min tandkräm har nu hamnat i ett jobbigt läge" <3

I've missed those expressions

2008-11-30 @ 15:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0