revolve

Den ultimata suparhelgen var inte så smärtsam egentligen.
Halloween på torsdagen var jävligt kul! Alla var så fint utklädda och Anna, vår rektor, annordnar alltid så roliga saker. Vi var indelade i lag och så hade man 4 uppgifter, varav en var att göra en tårta, och sen kom drinkfontänerna fram igen.
Inställningen till alkohol på den här skolan är ju fan oslagbar <3
Mitt lag vann, btw!
Sen gick vi ut i Brighton på The Nordic Bar som är, precis som namnet antyder, ett nordiskt ställe där typ all personal är från Finland och dom spelar skandinavisk musik. ^^ Det var rätt mys faktiskt.

Fredag blev efter mycket om och men en hederlig filmkväll med Madagaskar och Clueless, som var... "intressant"
Fuck vad jag vill se Madagaskar 2 dock, kanske jag och min andra hjärnhalva ska ta itu med den saken när vi kommer hem.
Eftersom engelsmän gillar att frysa arslet av sig och bara ha på värmen i huset under vissa timmar av dagen blev det iskallt och alla gick hem till sig och sov ^^

Det blev lördag och alla vaknade förväntansfulla och eftersom vi skulle mötas "elva" hos ellen så tyckte vi att kvart över tolv var ändå inte så sent att andlända. Jag och Olle hade ju faktiskt blivit utskickade på läskköparuppdrag!
Vi dricker, vi skrattar, vi lekar, vi spelar poker, vi fotar, vi spyr, vi skrattar, vi dricker, vi trotsar regnet, vi köper mat, vi går till hanna, vi dricker, vi dricker massor, vissa av oss spyr, vi leker lite mer, vi dricker, vi bestämmer oss för att gå ut, vi missar bussar, folk åker till Brighton och jag och olle går hem och sover.
Söndag var bakisdag + tvmys.

Nu i veckan handlar allt mest om att lyckas få ihop en presentation på ~25 min som vi ska hålla nästa vecka, överleva fjortisinvationen (folk som har ig i engelska från sverige åker hit och har work experience och är allmänt... fjortisjobbiga) samt säga hej då till Sue som ska skeppas över till Sverige i typ en månad.

Ikväll är det Bonfirenight (Guy Fawkes) och vi har ingen aning om vad vi ska göra :P
Vädret är omväxlande iskallt eller regn + blåst..
Jag har pratat med misk "hela dagen" och har hemlängtan.

Nu ska jag skriva min julklappsinköpslista och dra till Brighton.
CHEERS!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0