when two are one

Haha, som om jag skulle kunna skriva här. Inte direkt som om jag har nåt annat för mig..
Dagarna flyter på helt enkelt.. det är inte lika kul här längre för  nu är det seriöst folk överallt, hela tiden! Allt var så bra när vi bara var 12 *goes nostalgic*

Idag är det exakt en månad tills den här kursen är slut </3 Fan va kluven jag är inför det alltså.
Det här är ju det bästa jag vet! Att åka bort, träffa nytt folk, vara upptagen, gå i skolan! Att till 100 % känna att this is as good as it gets! Fast samtidigt.. allt jag är och har finns där hemma! Men ändå känns det som jag inte kommer komma hem till nånting? Jag glädjer mig mest åt att utöver en övervikt på mitt bagage så tar jag även med mig så mkt mer hem, som varken mäts i kilo, meter eller några andra värdsliga enheter för den delen!
Om en månad går mitt hjärta sönder och det enda positiva är att jag har en anledning så god som någon att resa runt i sverige och pick the pieces together! :)
Vi har en hemresa bokad till den 15'e december, landar väl i sverige runt 8-snåret på kvällen tror jag. Eller var det 9?

Home is where the hurt is, follow your heart <3

To something slightly less depressing, I BOUGHT NEW SHOES yesterday ^^ Stövlar, bra riktiga stövlar, med klack! Mwaha, måste fan vara över 1.80 i dom :O När jag inte spenderar pengar och tid på mig själv så ägnar jag mig åt julklappsshopping i denna christmasobsessed town;

Papsi [X]
Mamsi [  ]
Erkn [  ]
Mormor [  ]
Jacob [  ]
Iris [  ]
Misk [  ]
Anka [  ]
Tessish [X]
Morfar [  ]

övriga får bli glatt överraskade, om jag har några pengar kvar ^^

Min egen önskelista lyder;

* SL- KORT!!!!!!
* Nemi seriealbum nr. 6

tack och bock, det var allt ^^
//L

Kommentarer
Postat av: Sant

ja men jag har ju givit förslag till flera på listan!

2008-11-12 @ 14:48:51
Postat av: Anonym

VAD? Har du inte köpt till mig än? Du brukar ju köpa till mig typ ett halvår innan jul ^^

2008-11-12 @ 21:58:06
Postat av: miks

Ja, det var jag

2008-11-12 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0