all the way 4 u

GAH, idag blev jag ledsen :/
Poets ska spela på bandit boat och jag är inte där :(

Helgen var kanonbäst faktiskt ^^ Älskade miks beskrivning av oss XD
Vi pratar liksom.. med varandra men inte MED varandra.. eftersom.. vi bara pratar om oss själva :P
Jag beordrar härmed misk att blogga om deras Londonresa, bara jag omnämns. ^^

Just nu har vi activity week preparation, lämnat in lite papper och så om vår Dublinresa, TJOHO!
Åker på lööööördag. Det blir lite som våran semester efter att ha klarat oss igenom halva kursen.

Saker man saknar från Sverige;
Ägg & kaviar
polarbröd
gott & gräddat med gurkleverpastej
CSI
lipton peach
lingonsylt
fotbollsträning
felix
kanal 5
BANDIT!
min säng
karamellkungen lösgodis! ^^
arla mellanmjölk
ostmackor
mormors söndagsstek
grönsaker som inte är ångkokta
DENNISKORV!
ipren ^^
mina solglasögon som är i helsingborg
yoggi jalla jordgubb/lime
pecanwienerbröd
lingongrova
att gå över till misk på 30 sek och nomma på whatever hon svängt ihop den dagen ^^

Snart ska vi traska över till Ellen och glo på när dom har photoshoot och ja, sen finns det ju alltid nån läxa man kan pula med.
//L

Kommentarer
Postat av: Anna

CSI: senast fick man se hemma hos Grissom och han hade en HUND! På slutet ringde det någon och han tog luren, la sig i soffan och sa HELLO.

Ska vi ta med lite leverpastej med gurka, din säng och Felix blir svårare. Men snart är du ju hemma igen.

2008-10-13 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0