journeyman

Woho! Nu drar vi till Dublin snart!
I really shouldn't be sitting here writing but.. yeah, as they say I have an addiction :P

I veckan har det hant massa roliga saker som massa birthdays och en photoexibition ^^
Nu borjar som sagt var acitivty week och Jag, Sanna & Olle drar till Dublin.
Sanna aker dock fran Sverige sa det ska bli intressant att se om man hittar henne pa flygplatsen sen :O

Eftersom vi bara ska resa med handbagage ar jag lite paranoid over det dar med vatskor och sant, jag pallar fan inte sta pa Gatwick och tomma min vaska for att jag har med mig en deodorant? :/
Aja, det lar val ga bra anda..


SES PA TORSDAG GOTT FOLK,
BYE
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0