man on the moon

nu går tiden sådär fort igen!
men lever livet gör vi, mellan alla studygroups :P Vad har vi gjort på sistone egentligen? Slussat in lite göteborgare i vår härliga gemenskap. Dom var visst inte så knepiga ändå :P

Om typ 1 ½ vecka åker jag, Sanna & Olle till Dublin för vår activity week :D Det ska bli galet najs ^^ Får lite sällskap av Katie, Ellen och Josefine också. Ska bli skönt att bara få.. va ett tag.
Hösten här i England är rätt.. omväxlande. Det regnade i typ 3-4 dagar men nu är allt frid och fröjd och det är soligt och lite sådär lagom höstvarmt. Me likes!

Får besök från das family helgen efter activity week och sen kommer "the folk musicians" hit till skolan.
I helgen hoppas jag att jag får leka med Misk & Ankz, men hittills har vi inte haft kontakt :P
RING MIG!


Jag saknar hemma, jag saknar juni-månad och jag saknar dig.
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0