a million little triggers

Jaha, nu börjar det kännas lite ensamt här borta på andra sidan vattnet. Som jag sagt tidigare har vi så fullt upp hela tiden att man knappt har tid att känna nånting alls, förutom att vi skrattar en hel del.
Men nu, när man får fritid såhär på helgerna.. Här i kaos-huset är det ju alltid liv och rörelse vilket kan vara både skönt och lite irriterande, men nu har hela familjen åkt på fotbollsmatch och vi ska inte mötas i klassen förns kl 2..

Jag har ingen direkt hemlängtan dock, det har känns som en av de bästa sakerna jag gjort hittills. Man lär sig så mycket, och så sjukt fort! Helt plötsligt ser man och läser ord överallt som man tidigare bara hoppat över, men nu vet man faktiskt vad dom betyder! ^^ Fast engelskanivån i skolan är iof sjukt mycket högre än den vanliga engelskan man pratar.

Igår var vi på bio och såg The Duchess! Det roligaste var ju att vi lyckades släpa med Olle XD Så han fick sitta som ensam kille med oss tre tjejer (Ellen, Ally & jag). Förövrigt hade jag en extrem bakisdag så när vi skulle möta upp resten av gänget som redan var ute och pubbade så var det ju inte ett speciellt svårt val att sätta sig på bussen hem .. :P Jag vet dock att det kommer komma upp bilder snart som jag inte nödvändigtvis måste se, eller andra heller för den delen! :P

Jaja, nu ska jag duscha och ta itu med läxorna och sen ska vi dra och dricka afternoon tea och käka scooooooones! ^^
Jag tror inte det regnat idag än :O Så vi håller tummarna for att det inte börjar heller, fast himlen ser ju inte direkt lovande ut..

(Jag har lyssnat på Triggers hela morgonen <3)

//L hits the shower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0