chelsea dagger

GAH, känns som man aldrig har nån tid över till nånting :p Särskilt inte till att sitta här och berätta om mitt fantastiskt hektiska liv. Folk frågar hela tiden om det är bra, ja, allt är bra. Jag vet inte hur vädret är hemma, men här är September väldigt skum. Det regnade typ 3 dagar i sträck, sen var det iskallt en dag och sen igår var det rena högsommarvärmen!

Dagarna är pretty much the same, ni vet. Sova, frukost, skola.. men sen... SEN! Asså vi satt 4 timmar med läxorna i söndags! Idag har vi hunnit vara i skolan i 4 timmar och vi har redan fått 4 sidor och ett läxpapper! sjukt! :P
Oftast gör vi läxor hemma hos nån och eftersom det alltid är kaos i kaoshuset (därav namnet ;D) så brukar jag inte komma hem förns typ.. 6ish och sen går jag ju ut till Pavilion typ 7 igen. Jag typ träffar min värdfamilj max 2 timmar varje dag XD

Pappa Sean; Går runt och fixar saker i huset eller ute i trädgården (som jag aldrig varit ute i). 90 % av tiden sitter han vid datorn och spelar Football Manager...

Mamma Sandy; Träffar jag 5 min varje morgon innan hon går till jobbet. Hon är snäll och trevlig men skriker väldigt ofta XD Vi har lute quality time på kvällarna när hon står och stryker och vi kollar på tv.

Jack, 12; Fotbollsgalning som har lovat att lära mig italienska. Han är snäll och rolig och berättar gärna massa saker. Spelar oftast skjutspel på deras xbox eller wii.

Ellie, 10; Jättejobbig! Alltså hon är verkligen så sjukt tjejig så det finns inte! Hon ska bära runt på kattungen heeeela tiden, klappa katten, se till att ingen annan gör illa katten, skrika till Sandy vad katten gör för nåt... GAH. Fast hon är väl rätt okej, I guess :P

Bradley, 7; SÖTSÖTSÖT! Barn som pratar engelska har verkligen världens gulligaste uttal! Han typ frågar saker om Sverige ibland, annars berättar han mest om bilar eller vill att jag ska spela fotbollsspel med honom. SÖTSÖTSÖT! *favoritbarn*

I en vecka har det nu sprungit runt 16-åriga italienare här på skolan och det är verkligen sjukt vad dom ska prata och skrika och låta HELA TIDEN! Plus att dom äter upp våran asgoda mat dom glupska jävlarna! Det bästa med att vara svenskar bland italienare i england är att vi sitter och snackar skit om dom hela tiden :D Det sitter några här i datorrummet just nu, helt clueless om vårat hat :P Fast det verkar som dom flesta drar på söndag. SKÖÖÖÖNT!

Nästa gång jag får tid att uppdatera kan jag skriva lite om våra klass, tjoho!
Nu har vi lektion om 3 minuter (undrar vad vi får för läxa :O ^^) och sen ska jag in till Brighton och köpa buuuusskort! :D
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0