hallelujah

Ah, älskar min Paramore skiva :D
Köpte som sagt 3 skivor här för ett tag sen till samma pris som en skiva i Sverige ^^

Som vanligt har vi fullt upp om dagarna, därför jag aldrig skriver XD
Vi gör läxor, spelar volleyboll, är i Brighton och garvar åt Ellens katt :)

På torsdag ska vi ha Murder Mystery Dinner Party som alla är jättetaggade inför!
Vi har alltså fått varsin roll och sen ska vi liksom leka cluedo och äta middag samtidigt, kan ju inte bli bättre! ^^
Jag är the chambermaid, funtar ju fan på att köpa en såndär uniform ni vet, fast vågar man ha en sån och äta middag med sina manliga lärare och sin rektor? ..återstår att se ^^

Förövrigt har Göteborgarna (dock är bara två från göteborg) varit här i en vecka nu typ och ja, det går väl sådär :P
4 st 89or som är exakt likadana, en 40+ tant från rumänien som varken kan svenska eller engelska och vår nyadopterade lillebror Carl, född 90, som inledde sin första bakishelg här med att dissa vår lördagsutflykt, då har man inte gjort sig poppis.

Det har blivit lite av en grej här. Oavsett om vi är ute och kommer hem klockan 6, är apbakis och vill inget hellre än att dö så ser man fan till att pallra sig till lördagsutflykterna!

Idag, söndag, är det läxdag som vanligt. Kan dock inte va hos Ellen för hon leker med sin syster :( Sitter hos Olle och skriver just nu. *utnyttja folk med dator* Jag skulle ju berätta om massa människor men det får nog bli senare i veckan.
Imorn ska vi nog till Brighton och jag & Ally ska boka vårt exemplar av The Tales of Beedle the Bard.

Fuck vad tiden går fort här alltså. Både bra och dåligt ^^ Reunion i Spanien är iaf spikat sommarn 2009! Sen ska vi flytta till Brighton och bo i kollektiv! Det här kan vara världens bästa stad! Jag är helt seriös, jag ska bo i Brighton nån gång i mitt liv!

// L goes to eat packed lunch ^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

"4 st 89or som är exakt likadana, en 40+ tant från rumänien som varken kan svenska eller engelska"

Hoho! Klockrent!

2008-10-07 @ 00:16:45
URL: http://www.poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0