living on the edge

Haha, igår eftermiddag var en hemskt dålig dag XD Men nu har jag bokstavligen lämnat den bakom mig :P
Idag verkar istället bli en ganska bra dag, GRATTIS FANNY 20 ÅR! :D Hon fick en Jack Daniels och munkar ^^

Ikväll ska vi gå i kyrkan i Chichester! Eller ja, vi ska åka om en kvart och va där hela dagen.
Sen är det lite kalas i Pavilion, stället där vi spenderar alla våra kvällar.

Idag blev jag lite varm inombords när jag tänker på hur vuxna mina vänner är, dom pratar om ledighet från jobbet och åka till London och ja, allt känns bara vuxet på nåt sätt ^^ Fetnajs om dom kommer till Brighton, helkul om jag kan dra till London. Det här kommer bli en bra höst <3


Kommentarer
Postat av: Sabz

Tjo!

Vet inte om du kan ta emot sms eller så,. men jag har fått jobb! :P På förskola, så tråkigt!

Det är bättre än ingenting iaf, tills man hittar nått annat :P

Det var det jag ville berätta :P Annars rullar allting på som vanligt

Saknar dig!

Ha det bäst!



BYEBYE

2008-09-17 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0