mr brightside

Gah, nu gar tiden sadar fort igen! Sondag betyder bakisdag for Olle och annu en pluggdag for oss andra, men nu har vi bara en essay och 3 (?) uppgifter :D

Igar spenderade vi en solig heldag i Oxford, som kan vara typ varldens mysigaste stad! Sjukt fina byggnader overallt och att det var sa fint vader gjorde ju inte saken samre ^^ Vi satt och svettades pa nan bank i vad som kandes som 30 grader.
Dagens hojdpunkt var sjalvklart Christ Church Collage, dar dom filmat the Great Hall och trappan dar dom bar ner Murtle nar hon dott. Vi glodde aven lite pa planen dar dom ovar pa att flyga ^^ Ally hade sin Slytherinuniform pa sig! :D Helt sjukt vad den manniskan vackt nordkanslor i mig :)

Imorn kommer bli en rolig dag;

1, NO MORE ITALIANS!
2, nya studenter fran goteborg
3, Ellen fyller aaaaaar :)

Idag ar jag lat sa jag orkar inte sitta och kopiera in bokstaverna som behover prickar over sig..
Ska dra pa mig lite klader och sen meandra bort till Katie dar vi ska dricka te och baka scooooones ^^ och gora laxorna saklart..

Imorn ska jag nog dedikera hela mitt inlagg till Allison, var kara mattant <3
//L


Kommentarer
Postat av: Olle

"Sondag betyder bakisdag for Olle och annu en pluggdag for oss andra" Tur att de inte var jag som spydde innan ja ens kom till krogen clears throat

2008-09-30 @ 17:55:07
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0