saviour

Hallu!
Först och främst vill jag bara säga hur sjukt fort tiden går här. Jag trodde det var tisdag idag ^^
Grejen är att vi har fullt upp hela dagarna..
Jag går upp 10 i 8 och brukar komma hem runt 11 på kvällen..
Vi går i skolan till typ halv 3, sen sitter man lite vid datorn, kanske gör några läxor..  ibland åker vi in till Brighton eller så är man hemma en timme eller två, sen går man tillbaks till byggnaden som ligger här precis brevid skolan, Loxhall, där det är kvällsaktiviteter.
Hittills har vi spelat volleyball, haft filmkväll, quiznight, badminton/pingis/fotbollskväll.. igår var vi och bowlade och i eftermiddag/kväll är det mer volleyboll och fotboll. Det är sportgalningen Andy som håller i allt.
Jag kommer ju fan va i bättre form när jag kommer hem än när jag åkte hit XD

Imorse var det kaos hemma på Valley Road eftersom 2 av de 3 barnen började skolan. Det skulle borstas hår, Bradley vägrade stoppa in skjortan, katten var helt galen och sprang runt, Jack (som inte började skolan) gick runt och var i vägen, sen kom farmor & farfar, det skulle tas bilder och Sandy skulle försöka ta sig till jobbet (som lärarinna) ..

Idag skulle vi egentligen åkt på en liten tripp till en närliggande stad/stadsdel/by som heter Lewes men eftersom det regnar som in i helvete (och har gjort till och från i 3 dagar nu) så blev det inget med det :P
Vi käkade nyss lunch och innan det lyssnade vi på en väldigt intressant föreläsning om inlärningsmetoder och Neuro Linguistic Programming!

CHEERIO!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0