rescue team

Idag har faktiskt varit en helt okej dag tills jag satt och funtade på hur länge sen det var jag verkligen önskat mig och saknat en sovmorgon. (det var i Brighton)
Det var fint väder, soligt men lite blåsigt men helt okej för att va april.
(tills jag jämförde med en eftermiddag i elefantparken . Den finns i Brighton)
Jag satt och tänkte på att fan va najs att det är fredag sen kom jag på att jag inte har nåt att göra.
(för ett halvår sen hade vi taggat i 3 dagar och kruxet hade snarare varit att vi inte kunde bestämma oss var vi skulle gå. För så var det i Brighton)
Nu undrar jag lite stilla för mig själv om det är jag har förändrats eller bara mitt liv?
(om så är fallet är allt tack vare Brighton)

Snacka om bittersweet när det som man klassar som det bästa som hänt i ens liv är det som gör en ledsen i ögat  just nu. När allt man kan tänka på och ständigt jämför med är så nära men ändå så långt borta.
Ni fattas mig.
//L


Kommentarer
Postat av: BabyStrange

Fina, fina Brighton. Även om de kändes som om vi åkte hem vid rätt tidpunkt, var jag inte riktigt klar med den staden...

2009-04-20 @ 13:24:08
URL: http://www.poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0