working on a dream

haha, jag är så jävla fast i mönstret att antingen är jag uppgiven och likgiltig eller så svävar jag på moln.
Just nu är jag just så lycklig som vårsol och kärlek kan göra en :) + lite extra gladhet från jobbet.
Kommer ha jobbat 3 dagar imorn, sen är det påsklov :D

Idag hade jag mestadels Nahum vilket är helt okej för han vet hur han ska göra sina uppgifter och det går att prata med honom. Dock fick jag äta lunch med en lillkille som inte pratar alls och delvis gör egna tecken så han är lite knepig XD
Sen gick vi på en timmes prommenad typ, jag och en annan Lisa. Det var väldigt trevligt och rätt avslappnande eftersom dom vi gick med inte pratar eller knappt gör nånting alls, vilket iof är lite synd om man tänker på det..
Ibland känner man sig lite hjälplös typ när dom tecknar eller är otydliga och när man inte riktigt vet själv vad deras uppgifter går ut på.. Men det lär ju komma med tiden ^^
I övrigt är dom ju precis som alla andra barn och det är roligt att va ute och äta och prata och springa och så..
Ska läsa på lite om autism när jag får tråkigt.

Nu sitter jag och tänker på hur bra min pojkvän samtidigt som jag lyssnar på min man, Bruce <3
2 månader och 2 dagar till konsert :D
2009 skulle med stor sannolikhet kunna bli ännu bättre än 2008
iaf minst lika bra :)
//L

Kommentarer
Postat av: Doughie

blir inte snubben avundsjuk på brucie då? :P ^^

2009-04-16 @ 00:22:54
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0