your words are a song in my head

Mm, skönt med påsklov! Jag menar jag har ju ansträngt mig så hårt den senaste tiden XD
Det ryktas att miks är ledig imorn också? vi hoppas på fint väder ^^

Ikväll har hela tjocka släkten firat min mosters 50 årsdag på Beirut café som ligger så långt från mina hoods man kan komma ;)
Assnygg inredning och helt okej mat. Libanesiskt är nåt jag håller på att lära mig att äta ;) Men förutom alla röror och guckor så var det lite piroger, halloumi och fetaostfyllda vårrullar :D

   


Åker till La love på tisdag och det slog mig nu att jag inte har nåt att läsa på buuuuussen *panik*
Det slog mig också att jag inte har nån aning om vad jag vill läsa just nu. Kanske dags att sätta sig in i den där förbaskade Twilight-serien?

All American Rejects spelar i London den 9 juni. Det är billigare att flyga dit än att ta bussen till Linköping ^^
Åh, fan va jag verkligen tror, hoppas, villvillvill vet! att det här året kommer bli bra :)
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0