new divide

(förövrigt låten med det absolut bästa introt just nu ^^)

Happ, går ju mest och chillaxar här hemma, plöjt igenom både Twilight & New Moon (fortsättningen kommer om några dagar ;D), pluggar lite körteori, tänker på Olle, väntar på Olle, nommade kaka hos miks, färgade ju håret i torsdags och sen i fredags var det KROOOOOOOG!
Jävligt nice på Medusa var det, även den nya strippstången som var ett positivt inslag som vi snabbt tog i besittning, så att säga. Även om vi blev totalägda av nån skinny bitch till kille som gjorde en såndär äkta porr-snurr O.o



Sen i lördags skulle vi egentligen masat oss till Pride där Fanny, Mimmi & Vicky skulle skutta runt men jag ångrar inte att vi hade en sängliggardag istället. Olle kirrade american pancaces till lunch sådär runt 2 snåret ^^
På kvällen begav vi oss mot Söders höjder och hittade ett helt okej tapas-ställe där vi satt och surrade lite, sen åt vi efterrätt på 7/11 ;D
Söndagen spenderades på landet och vi chillaxade lite med grill och bad och hopp på studsmatta ^^

Just nu ägnar jag mig lite åt kodsamlande för jag vill ha gratissmink, mwaha, bara 4 fun lights kvar :D



//L - packar vidare

Kommentarer
Postat av: miks

Haha, jag såg aldrig porrkillen. Känns fel att bli ägd av en sådan. Å andra sidan ägde vi alla brudar som ens försökte nudda stången.

Du kan fan inte skriva chillaxa två gånger i ett blogginlägg utan att det får konsekvenser XD

2009-08-04 @ 10:09:36
Postat av: Dorothea

låter som en mysig helg :)

2009-08-04 @ 16:01:06
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0