neverending story

Igår hörrni så lagade jag middag och överlevde! Eftersom miks är så duktig och skriver hela recept och grejer så kan ni ju få en inblick i hur det går till när jag lagar mat ;)

- Ta fram couscous-paketet, läs, mät upp vatten & skit.
- Häll olja i en wok-panna, full värme, pressa i lite vitlök.
- Cutta halloumin och stek tills den blir sådär gummigod.
- Langa i ett gäng räkor i woken, sänk värmis och rör om.
- Hacka en paprika till bitar i valfri random storlek.
- Häll i så mkt couscous som man ska ha när vattnet bubblat klart. Rör om.
- Langa ner paprikan med räkorna. Rör om.
- Langa ner couscousen med räkorna. Rör om.
- Langa ner gummiosten. Rör om.
- Ha i en lagom stor klick ajvar. Rör om. Servera.

Hoppas på att det blir lite skit över så kan man äta nästa dag igen :D
(Eller så går man hem till miks och äter philadelphiafylld köttfärslimpa)

Anyhowz, idag var jag och gav blod och fick en trisslott för besväret och jag vann hela femtio riksdaler! Klirr i kassan!
Sen drog jag till min köris och gjorde tråkig, dum teori i typ 4 timmar?!
Nu måste jag plugga satan fram tills Miss Marple och drömma lite om mat.
//L

Kommentarer
Postat av: miks

länk <3

2009-08-06 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0