better of with him

Mwah, ledig idag så jag har tagit sovmorgon ^^ Fast Olle skulle ändå upp vid 7.45 så var vaken ett tag innan jag somnade om tills kvart över tio :D
Just nu sitter jag och låssas att jag har Enlish Grammar, har bara 2 sidor kvar att göra och några paragrafer att läsa.
Sen efter lunch ska jag börja skriva på min essay, och om det går segt så kan jag varva med lite General Grammar som jag har hemtenta på redan den 22a september! Trots att allt är på svenska (utom titeln på ämnet..) är det helt klart svårast hittills!

Var även ute en sväng här i lördags! Först satt vi hos Lunkan en sväng för att sen cykla in till stan och Nationernas Hus där bara studenter går. 86 :- för en 6a rom & cola = glad lisa ^^ Sen ute på gatan där alla samlas så fort man kirrat stämpel snodde Olle gratisbiljetter av nån kompiskompis (?) så vi drog in på nåt av P-ställena (Platå, Plaza eller Platens :S) bara för att vända och gå ut igen typ XD
Sen skulle kebabgrabbarna ha sitt innan vi begav oss hemåt på cykel. Är rätt najs att cykla hem på natten faktiskt, man liksom piggnar till och man slipper dras med dräggigt folk på tunnelbanan/nattbussen ^^

Imorn går jag 8.30 - 15.00 vilket nog får räknas som min första heldag :P Och efter skolan på onsdag drar jag "hem" på Stockholms weekend! :)

//L - ska kirra gymkort idag :O

Kommentarer
Postat av: miks

GYMKORT :|

2009-08-31 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0