winter wonderland

Woho! Jag fick jullov i fredags egentligen, men eftersom skolans mailsystem inte alltid fungerar som önskvärt så fick jag inte veta förns igår att jag inte alls hade en resit kvar, så jullov it is! ^^

Vi var i Gränna och bara låg och dog i den gigantiska assköna soffan och glodde på TVn med alla kanaler, sen har jag sovit ganska mycket också.. Olle jobbade 2 pass på lördagen men vi tog en fika på Fiket under hans rast :)
Lucia var inte särskilt actionfylld (men sen när brukar den va det?) men vi lyckades springa ikapp ett traktorluciatåg med inspelad sång och musik, but still, ett luciatåg. Vi gick hem och nommade saffransbullisar och drack wannabe julmust och sen var det Swebus till Linköping igen.
Jag slösov större delen av resan men vaknade upp i Mjölby och där var det snöööö :D massor med snö!
Det var det i Linköping med och det har bara blivit kallare (they say, I wouldn't know. Har inte lämnat huset)

Stockholm nu fram till jul i princip, jobba lite, slöa lite, budgetshoppa julklappar.
Sen är allt man gör att planera resor typ. Och inte av det intressanta, exotiska slaget.
Det här året kommer ta slut så fort :/

//L - vad gör folk på nyår förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0