2008

Januari;
jag har nåt svagt minne av att jag inte va så jättetaggad på livet, saknade 2007 & Das Boot typ
 vi började med produktionen Förutsättningen för all god föda vilket iof innebar en massa skratt för vår grupp var fan bäst <3
         

Februari;
jävligt blandade känslor denna månad. Jag tror man glömde världen lite i Studio 3 ^^
Bndit Rock awards, jag färgade håret svart, åker skidor i Järvsö, jag fick extrajobba på DUKA, banditfest

         

Mars;
ångest, massa teater, åka skidor i Ramundberget, banditfest, schlagerparty!
fördjävlig upp-och-ner måndad som avslutades med jävligt mkt festande

              

April;
Frilagda veckorna! Sjukt utmattande men jävligt kul. Premiär
Pontus fyller 20, Tessans studentskiva, våren kommer = glad lisa :)

              

Maj;
Man är glad hela dagarna och längtar tills studenten!
Poets of the Fall spelar, studentskivor!! jag fyller 19!

      

Juni;
Bara massa slappdagar i skolan, vädret är najs och man längtar tills
STUDENTEN! Efter mycket om och men klipper jag håret "kort", banditfest.
Jag & Familjen tar även en sväng till USA, hinner med New York & Boston

     

Juli;
Landar i San Fransisco, hälsar på lite släktingar, turistar och shoppar.
Sen en sväng i Los Angeles och resan är completed. Missar Tessan med typ en dag :/
Väl hemma igen drar jag till Helsingborg en sväng <3

   

Augusti;
08-dagen, Jag & Andreas gör slut, min morbror gifter sig, jag jobbar i 2 dagar sen drar jag till ENGLAND!

   

September;
Vi pluggar och är duktiga i skolan, upptäcker Brighton och festar galet mycket.
Vi är i Oxford, firar födelsedagar, blir fler i klassen och har allmänt the time of my life.
Färgar håret och jag & Olle blir permanenta citizens of Chichester

     

Oktober;
Utöver skolan och våra obligatoriska studygroups så leker vi Murdery Mystery Dinnery Partery,
jag leker med misk & ankz i några dagar, S.O.L drar till Dublin för vårt projektarbete (dricka öl)
Min familj tittade förbi och det firades Halloween.

         

November;
vi går ut starkt med den ultumata supardagen, har lite presentations, är i London och firar Lucia.
allt där emellan så bara njuter vi av varandras sällskap och världens bästa plats, Brighton. <3

        

December;
Jag & Ally nattköar till Tales of Beedle the Bard, det är blåsigt och kallt och vi börjar säga hej då till Brighton.
Avskedsfest och julförberedelser. Mysjul med hela tjocka släkten. Olle stannar här i nästan en vecka, Nyår spenderas vid Odenplan med Ankan, Sabina & Tizze + folk. ^^

 


Nu är det alltså 2009 och jag ska testa på det där med arbetslöshet ett tag ;D
Det här året har varit så sjukt innehållsrikt och världens berg-och-dal-bana känslomässigt.
Jag tror jag lärt mig mycket om mig själv men det bästa har nog ändå varit alla nya människor man träffat,
men ändå tack som fan till alla som delat det här året med mig<3

I am what you make me, 2009 here we come!
//Tacksam L

Kommentarer
Postat av: miks

DUKTIG FLICKA

Nu är jag nöjd

2009-01-01 @ 21:40:28
Postat av: Olle

tog ju bara lite mer än 3timmar men vilket resultat!



puss

2009-01-01 @ 22:19:30
URL: http://soetla.blogg.se/
Postat av: Tesssi

Precis det har varit ett upp och ner år! Hoppas detta år blir lite mer stabilare!!

2009-01-01 @ 22:51:18
Postat av: Sabz

Fan vilken porrig bild det var på dig, mig och Elina :D

Iaf jag med min behå ;O



Tack för i onsdags! Kunde inte blivit bättre!

2009-01-02 @ 12:28:40
Postat av: Dorothea

Januari: Vår grupp va fan bäst!

Maj: Kul att killen står lutad över dig, och du kollar in hans skor :P

September: Shit pommes frites! De e ju Hogwarts!!! Både stora salen och trapphuset!! IIIH!



Gott nytt år! :)

2009-01-02 @ 15:02:34
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Hoppsan, kommenterade på fel ställe.

Oh well: REPRIS

Förutsättningen för all god föda, ägde stenhårt och typ det ända jag kommer ihåg av skolan 2008.

Haha, shlagerpartyt fick en egen plats, Anni och jag är stolta!

2009-01-03 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0