all of my memories keep you near

Alltså, den här veckan är utan tvekan den bästa detta år! (vilket iof inte är så svårt...) men det skulle faktiskt också kunna vara den bästa veckan på ett jävligt bra tag!
I måndags räddade ankan mig från min vardagstrisstess genom att bjuda in mig till stan för lite penselshopping. Sen fick jag reda på att Zeromancer ska släppa nytt album ^^
I tisdags fick jag otroligt trevligt besök och några glädjetårar fick se dagens ljus när världens bästa kom hem!
Sen fick jag kanske världens gulligaste sms mitt inatten. Ett sånt där som värmer hjärtat ni vet.
Idag har jag levt på lyckorus och tittat på misk när hon klippt sig, sen har vi spelat Buzz och cruisat runt lite för att sprida mer glädje!
Ooooooch imorn åker jag till Linköping och Olle för att stanna på obestämd tid ;D <3

Jag & Adam sitter och pratar om den gamla goda tiden, dvs vårat höstlov 2004 då vi umgicks i princip varje dag och ja, det var fan the good old days! Så nu sitter vi här och planerar in alla möjliga sorters happenings vi måste ägna oss åt för att återuppleva the glory days ^^

Jag är oerhört glad över att våran lilla grupp är fulltalig igen men jag är framför allt väldigt glad över alla pojkar i mitt liv och att vi faktiskt lyckats hålla kontakten så bra!
Det här är en bra vecka!
och jag är glad :)



and it just keeps getting better!
Fannylicious är hemma igen efter en kortare tids exil till Cuba :D
Vem behöver ett jobb när man har vänner?
Verklighetsflykt FTW!
//L

Kommentarer
Postat av: Olle

gullimuffins

2009-01-15 @ 08:25:56
URL: http://soetla.blogg.se/
Postat av: Dorothea

härligt! :) min vecka har väl varit sådär...

2009-01-15 @ 21:01:21
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Fanny

^^

2009-01-20 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0