i sing you to me

"Vi dansade och sjöng kareoke! Det var underbart kul!! =D
Jag sjöng en låt som jag inte ens kunde, Det var inte ens jag som hade valt den, men jag sa att jag var den som hade valt den :P Det ångrade jag dock när jag såg viken låt det var, men jag körde på ändå och jäklars vad kul det var :P
Haha det var två personer som hette Linda och Dave, om jag inte minns fel, som skulle sjunga. Men jag som inte har något tålamod var trött på att behöva vänta på min tur, så jag rusar fram och säger att jag heter Linda och att Lisa hette Dave. Hon som höll i kareoken var rätt skeptisk när jag sa att Lisa hette Dave, men vi fick mickarna ändå... =P
"

-
från Lollos blogg!

HAHA, älska när man blir påmind om saker man hade glömt.
Jag gjorde ett desperat försök att sjunga dom två första raderna typ, men eftersom jag inte kunde ett skit gav jag micken till Malte eller Anden och smög därifrån ^^

//L goes to bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0