kingdom of days

Mwah, igår var det Bandit Rock Awards :( Jag ska låssas att jag inte gick för att jag hade så mycket annat intressant att göra i mitt händelserika liv.
Just igår var iof en rätt fullspäckad dag. Jag skuttade upp kl 10 för att kopiera lite papper och sminka mig och annat trams, sen var det Grönans gruppaudition kl 13.30 - 16.00 typ. Skuttade på bussen, hoppade på blå linjen, undvek ett läskigt fyllo och sen var det pizza hos Jake innan jag skulle fixa hans discofrisyr.
Iväg till fritidsgården där det först var lågstadiedisco från typ 18.00-19.30 sen mellanstadiedisco 19.00-21.30.
(ja, jag vet att intressesmurfarna hoppar nu)
Så det var till att va lite allmän ordningsvakt, säga "nej, man får inte vara där inne" 1 miljon gånger, plocka skräp & torka upp utspilld läsk samt sälja godis till de sockerberoende små liven.
Missar bussen hem med typ 30 sek, drack te hos Hedvig tills nästa gick 30 minuter senare. Bussfilosoferade hela 50 minutersresan hem och sen datoriserade jag lite innan jag dog i sängen.
(och där sprängdes intresseklubben av överbelastning)

I torsdags lekte jag med Hawksi, Tom & Miks. Det var faktiskt riktigt trevligt. Vi (misk) bakade kaka, drack körsbärsvin och spelade tv-spel. ^^
Idag har jag gjort genomfört min årliga övningskörningstur, 31 januari FTW! Nu ska jag dammsuga och diska och kanske spela lite sims.
Sen börjar mitt liv som deprimerad singelkvinna 30 + då jag ska titta på Så som i himmelen kl 8 på SVT1, äta vindruvor och dricka te.

På måndag kväll åker jag till Linköping och sen ska jag & Olle ha en night drive till Gränna och sen ska vi mysa järnet och ta en välförtjänt paus från våra busy lives :) Idag funkade inte Olles bil som han ville, dvs inte alls. Det är väldigt roligt att lyssna på Olle när han är arg XD Det är faktiskt nästan ännu roligare att läsa vad han skriver på msn när han är arg. För då kan man liksom föreställa sig det i huvet.
Arga pojkar är rätt roliga över huvud taget ^^

Nåt som inte är roligt är en arg lissi, och det blir hon snart om hon inte får sina Brucebiljetter. BÖGEVENTIM!!!!
//L

Kommentarer
Postat av: OLle

VAFAN?!

2009-01-31 @ 16:48:19
Postat av: Tessan

Hahahha älska när folk blir arga ( inte på en själv då) . Så jävla kul

2009-02-01 @ 16:41:00
URL: http://theresegyllenberg.blogg.se/
Postat av: Dorothea

stackars dom små intressesmurfarna. Det händer alldeles för mycket i ditt liv helt enkelt.



haha, gillar olles kommentar :P

kramiish

2009-02-02 @ 10:11:31
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0