somewhere over the rainbow

Haha, ja, igår var det alltså "utgångarnas utgång" som Tessan så fint kallade och jag kan ju hålla med om att det var jävligt najs ^^
Först chillade vi ett tag hos Tessish och som vanligt trillar ju folk in vid lite olika tidpunkter och sen var det mest musik, dricka, skratta, fota, sminka.. ja ni vet.. tjejer.
Efter en högljudd bussresa och den obligatoriska tunnelbaneförfesten var partygruppen fulltalig och vi skuttade in på Chaplins. Sen var det hanterbart med dricka, massor av dans och vi sjöng fan karaoke XD
Folk drog i lite olika omgångar, jag & ankan svängde in till grannen McDonalds vid 2 för att möta jettis men honom hittade vi i väntan på tunnlisen istället. FYFAN VA LOLLO VAR FULL! XD
Cillzor ville ta taxi från hässelby strand medans jag & malte tog bussen :) Mysmalte, älska att alltid kunna åka hem med nån som bor nära :P
Nattmål blev lite coca cola och ett äpple.

Idag var jag & Mamsi på Australia som faktiskt var bra men lite väl förutsägbar. Men med världens snyggaste man och världens sötaste pojke så var det ju inte helt outhärdliga 2 h 45 min :P
Nackdelen med romantiska filmer är ju att man saknar sitt myssällskap :(

Imorn ska jag räkna matte med Jacob och sen får vi väl se vad veckan har att erbjuda.
//L som kollar på Trollkarlens Hemligheter :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR DU OCKSÅ I HÄSSELBY STRAND!!!!??? jag tänkte fan i söndags "konstigt att det bara var jag och tessan kvar i hässleby strand, de andra måste ha dragit av tidigare.." hahahaha

2009-01-27 @ 22:44:57
Postat av: cilla

det var cilla som skrev alltså

2009-01-27 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0