the boss is my boss

"Vi ser i våra system att du har bokat och betalt biljetter till konsert med Bruce Springsteen.

På grund av tekniska problem orsakade av vår internetbetalningsleverantör har du inte fått dessa biljetter.

Vi vill i och med detta mail bekräfta att vi kommer att leverera dina biljetter.
"

Folk får själva göra en ungefärlig uppskattning på hur glad ni tror att jag är ^^
Jag vet inte om det var något som gick folk obemärkt förbi men det var nämligen så att det var biljettsläpp till Bruce 'Bossen' Springsteens sommarturné Working on a dream i måndags och i ett försök att minska försäljningen på svarta marknaden hade Live Nation bytt från Ticnet till ett tyskt företag, eventim.se.
Inte helt oväntat, som det så ofta blir när det gäller stora artiser som kommer till Sverige, så crashade ju självklart systemet och det är likförbannat ungefär lika stort antal biljetter ute på Blocket som vanligt..
Hela dramat går självklart att följa på aftonbladet, och folks kommentarer är helt sjuka, men det var verkligen så kaosartat som dom beskriver det.
Mailade kundtjänst igår och fick ovanstående mail idag, så nu hoppas jag verkligen att vi får biljetter för dom jag lyckades få tag på var faktiskt ganska bra :)

Om allt går vägen kommer jag va väldigt glad den 4/6 (då förövrigt Frida fyller 20 år och det är 23 år sedan mina föräldrar träffades ^^)

 +  =


//L

Kommentarer
Postat av: Olle

pussiz

2009-01-28 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0