fields of gold

Efter att jag kom hem och möttes av lan-kaos och pizzakartonger, haft lite körskola och stress så såg man liksom dom mörka, tunga molnen komma och en mycket stark jag-orkar-inte-känsla spred sig så för att komma bort lite blev det landet.

Tittade på Die Fälscher - pengaförfalskning i koncentrationslägren, igår och idag har vi typ gått promenader, plockat minilite svamp och fikat på Nibble. Mamsi har även med sin bärbara och har skaffat Comviq surf - världens bästa uppfinning så idag har vi även internet ^^


..det är nog så helt enkelt att jag inte hänger med i omställningarna i mitt liv just nu. Allting händer seriöst på samma gång. Men det är dagar som i onsdags och vetskapen om att jag får sova brevid Olle varje dag i höst tills vi blir galna på varandra som gör det hanterbart ändå. Ser fram emot vår semester för efter det kommer jag dö av nervositet.
17 Augusti smäller det!

 -  -


//L - ska få mysa med soetla här nästa helg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-07-24 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0