the little things give you away

Jahapp, här ligger jag och väntar på min mens typ. Skulle kännas bra om den kom nu, det skulle liksom ursäkta mitt chokladätande lite. Fast å andra sidan så vann vi ju 1980 gram kexchoklad på Grönan, och jag menar hur ofta händer det egentligen?

Idag har jag även tagit mig igenom momentet Bilprovningen på Bonniers Trafikskola. I förrgår gjorde jag och Olle även teoriprovet, för skojs skull liksom. Det är 70 frågor. 52 var godkänt.
Jag fick 51.
Olle fick 48.
Det är dom små sakerna som gör dagen ni vet ;)


Dagens skratt är förövrigt Egoinas blogg i allmänhet, detta inlägg i synnerhet!

//L - gör sitt bästa för att ignorera ankans hälso-spurt och nommar enkexis


Kommentarer
Postat av: miks

Jag minns gången jag fick 70 rätt. Jag kände mig bäst i världen :D

Bara för att ta ner dig på jorden liksom (;

(Jag har börjat säga ta ner på jorden jättemycket på sistone)

2009-07-09 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0