if only a heart could be as white as snow

Eftersom Olle tyckte att Olle inte hade fått tillräckligt mycket spotlight på sig under vår tid i England så får jag väl ta och göra nåt åt saken.
Grejen var väl typ att jag & Olle umgicks i princip varje dag efter andra veckan och dom få i Brighton som läste min blogg var ju redan vagt medvetna om det, och även om jag tills denna dag inte förstår om dom visste att nåt pågick mellan mig och Olle så kände jag iallafall inte för att skriva det öppet här.
Plus att det skulle nog blivit lite enformigt efter ett tag, jag menar;
jag & Olle gick till skolan tillsammans varje dag, jag & Olle satt brevid varandra på lektionerna, om det var några som skulle till Brighton var vi båda alltid med, eller så stannade vi båda alltid hemma. Hemma innebar då alltså Olles rum. Jag & Olle kom alltid försent ifall vi skulle mötas i pavillion. Jag & Olle handlade ofta tillsammans och började typ köra delad ekonomi, va det gällde pasta iallafall. Jag, Olle & Sanna var i Dublin tillsammans. Man frågade alltid mig om var Olle var och tvärtom. Det var Olle som höll ett ständigt vakande öga på mig och Olle var allt jag visste, kände och tänkte som inte gick att sätta ord på.

Fast största anledningen var faktiskt att jag helt enkelt inte visste hur jag skulle formulera mig för att slippa svara på massa frågor från mamma.

Sen var jag tydligen också lite dålig på att nämna Olle när vi väl var hemma fast vi träffades faktiskt inte lika mycket då
och nu är jag mest rädd för att nämna Olle för mycket, tjata sönder ämnet liksom. Fast det är nog ganska obvious ändå,att min värld kretsar ganska mycket runt Olle just nu.

 -  -  


//L - älskar Olle

Kommentarer
Postat av: Olle

har jag sagt att jag älskar dig?

2009-07-25 @ 14:12:14
Postat av: Dorothea

åh, de va så ni träffades :P

2009-07-25 @ 15:11:10
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag kommer fortfarande ihåg det där brevet du skrv till mig att du hade fått pojkvän som hette olle. Jag hade sÅÅÅÅÅÅ inte fattat någonting.



Braa....

2009-07-25 @ 15:30:21
URL: http://theresegyllenberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh ni är så himla, himla söta! <3

2009-07-25 @ 16:38:27
URL: http://www.poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0