I'm yours to lose

Gah! Jag har ont i mina bäddar-muskler. Kan även gå under betäckningen skulderblad.
Jag har väldigt länge trott att det var måndag idag, så är tydligen inte fallet ^^

Iallafall, när jag inte jobbat har jag plockat en bunke körsbär och drygat ut med lite jordgubbar och smultron, gjort ett faktiskt ganska underhållande vägskyltstest och igår åt jag och Olle grekiskt nere i hamnen för vi tänkte att 10 månader kunde vara värt nåt sånt. Sen testade vi Olles drake som han fick när han fyllde år, det var knepigt :P Efter att den störtat lite väl hårt rakt ner i åkern så då var det god natt.

Nu ska jag väl diska eller nåt annat actionfyllt, sen när Olle kommer hem ska vi knalla upp på Grännaberget och äta raaeeeeekmackor! Dom ska va "världsberömda". Kvällen spenderas på en buss till Linköping, min framtida hemstad.
Who am I kidding?! Stockholm kommer alltid vara störst, bäst & vackrast, men kanske framförallt ... hemma :)

När jag kommer hem ska jag FINALLY köpa Zeromancers nya.


SNYGG SOM SATAN!


//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0